صاحبدلان

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

صاحبدلان

سلام بر غریب ترین... غریب زمان.....
یا صاحب الزمان

آقا اجازه!
دست خودم نیست خسته ام،
در درس عشق من صف آخر نشسته ام،
یعنی نمی شود که ببینم سحر رسید؟
درس غریب غیبت کبری به سر رسید؟

****************************

کپی مطالب این وبلاگ برای عموم مجاز میباشد.

اللهم عجل لولیک الفرج ...

بایگانی

صدقه برای امام زمان(عج)

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۰ ب.ظ


چرا برای آقا امام زمان باید صدقه گذاشت؟


وقتی آقا بدنیا آمدند ابلیس فریاد بلندی به آسمان کشید....که تا آن زمان اینطور فریاد نزده بود...همه فرماندهان ابلیس جمع شدند و جویای علت شدند.

ابلیس گفت : آخرین حجت خدا بدنیا آمد..با ظهور او مرگ میرسد...

هرکدام از شیاطین پیشنهادی دادند.یکی گفت در کودکی اورا بکشیم.ابلیس گفت اگر اورا بکشیم خودمان هم نابود میشویم.(لو لاالحجه لساخت الارض باهلها)...و به نتیجه نرسیدند.تصمیم گرفتند که سلامتی حضرت را به خطر بیندازند.

هرروز نه تنها من نوعی باعث آزردگی قلب نازنینش میشوم که شیاطین هم دست به دست هم داده اند تا سلامتی جان عالم را به خطر بیندازند.


(منتهی الآمال.شیخ عباس قمی ، ج 1، ص 18)

نظرات  (۱)

سلام آیا این روایت صحیح هست ؟

من جستجو کردم چنین روایتی در کتاب  منتهی آلآمال نیافتم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی