صاحبدلان

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

صاحبدلان

سلام بر غریب ترین... غریب زمان.....
یا صاحب الزمان

آقا اجازه!
دست خودم نیست خسته ام،
در درس عشق من صف آخر نشسته ام،
یعنی نمی شود که ببینم سحر رسید؟
درس غریب غیبت کبری به سر رسید؟

****************************

کپی مطالب این وبلاگ برای عموم مجاز میباشد.

اللهم عجل لولیک الفرج ...

بایگانی

خبر از فرزند و قیافه اش در شکم مادر

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ



مرحوم شیخ صدوق آورده اند به نقل از شخصی به نام عبدالله بن محمد علوی حکایت کرد: پس از گذشت مدتی از شهادت علی بن موسی الرضا (ع) روزی بر مامون وارد شدم و بعد از صحبتهایی درمسایل مختلف اظهار داشت:

همسری داشتم که چندین مرتبه آبستن شده بود و بچه اش سقط می شد،در آخرین مرتبه که آبستن بود نزد حضرت رضا(ع) رفتم وگفتم:یابن رسول الله!همسرم چندین بار آبستن شده وسقط جنین کرده است والان هم آبستن میباشد.تقاضامندم مرا راهنمایی فرمایی تاطبق دستور شما اورا معالجه ودرمان کنم وبتواند سالم زایمان کند وبچه اش سالم بماند.

چون صحبت من پایان یافت حضرت سر به زیر افکند و پس از لحظه ای کوتاه سر بلند نمود واظهار نمود:وحشت نداشته باش.دراین مرحله بچه اش سقط نمی شود وسالم خواهدماند.به همین زودی مسرت دارای فرزند پسری می شود که بیش از هرکس شبیه به مادرش خواهدبود.صورت او همانند ستاره ای درخشان،زیبا و خوش سیما میباشد.

ولیکن خداوند متعال دوچیز در بدن او زیادی قرار داده است.یکی آن که در دست راستش یک انگشت اضافی میباشدو دوم در پای چپ او انگشت زایدی خواهد بود.

با شنیدن این پیش بینی بسیار در حیرت قرارگرفتم و منتظر بودم تاببینم نهایت کار چه میشود؟!

تاانکه پس از مدتی درد زایمان همسرم فرا رسید.ساعاتی بعد زنی که قابله بود با فرزندم وارد شد ووقتی پارچه را باز کردند و من نوزاد را دیدم تمام پیشگوییهای حضرت درست درآمد وخلافی را مشاهده نکردم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی