صاحبدلان

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند...

صاحبدلان

سلام بر غریب ترین... غریب زمان.....
یا صاحب الزمان

آقا اجازه!
دست خودم نیست خسته ام،
در درس عشق من صف آخر نشسته ام،
یعنی نمی شود که ببینم سحر رسید؟
درس غریب غیبت کبری به سر رسید؟

****************************

کپی مطالب این وبلاگ برای عموم مجاز میباشد.

اللهم عجل لولیک الفرج ...

بایگانی

کشتی نجات

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۶ ب.ظ


السلام علیک یا صاحبی و یا مولای...

مهدی زمانه ام سلام...

سلام ای مولای غربت تبعیدشده به صفحات آخر تاریخ ودنیا..

سلام ای مولای زندانی شده ی گناهان من گناه پیشه..

سلام ای عشق...

سلام برتو هنگامی که چشمان زیبایت را به روی نامهربانی های من

باز می کنی...

و آفتاب از شوق چشمان تو که باز میشوند طلوع می کند...

سلام بر تو هنگامیکه مینشینی،به رکوع میروی ،سجده می کنی..

سلام برتو مولای من هنگامی که قرآن میخوانی و تفسیر می کنی..

سلام برتو وقتی خودت برای ظهورت دعا می کنی....

سلام بر تو وقتی برای من نالایق استغفار می کنی...

سلام بر تو ای کشتی نجات عالم...

ای آرامش اهل زمین...

سلام مولای من...

 سلام....

لایق نیستم بگویم اما ...

سلام آقای من....

نظرات  (۱)

سلام علیکم
احسنتم...
با مطالب مهدوی در خدمتیم...
پاسخ:
سلام ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی